http://kuchniasabiny.blogspot.com/2014/05/razowy-kwas-chlebowy-testowanie.html

wtorek, 26 lutego 2013

Moja wersja light panna cotty

To deser dla wszystkich dbających o figurę i nie tylko, smak zależy od dodatków, jakie do niej użyjecie.  Na pewno przygotowuje się go ekspresowo.





Składniki : ( na 3 pucharki)
  • 1 galaretka dowolny smak - u mnie owoce leśne
  • duże opakowanie jogurtu naturalnego, najlepiej gęstego
  • owoce do dekoracji  - u mnie jeżyny w syropie
Galaretkę rozpuszczamy w 1 szklance wody, kiedy przestygnie miksujemy szybko z jogurtem naturalnym i przelewamy do pucharków. Wkładamy deser do lodówki, do momentu stężenia. Deser przekładamy na talerz i podajemy z owocami.

Smacznego. 

2 komentarze:

  1. Musi być pyszny taki deserek - jogurtowa galaretka :) Ale z panną cottą to wspólnego ma niewiele jak na moje oko...

    OdpowiedzUsuń
  2. Panna cotta to deser na bazie śmietany z różnymi dodatkami,u mnie wersja light z jogurtu naturalnego, oczywiście zgadzam się, że to prawdziwa panna cotta nie jest, to moja wersja tego deseru:)

    OdpowiedzUsuń