http://kuchniasabiny.blogspot.com/2014/05/razowy-kwas-chlebowy-testowanie.html

niedziela, 26 sierpnia 2012

Ciasto ucierane z malinami - przepis mojej mamy

Przepis na to lekkie i letnie ciasto dostałam od swojej mamy, jest pyszne, zwłaszcza z owocami sezonowymi.

Składniki:
6 jaj,
kostka masła lub margaryny,
6 łyżek mleka słodkiego,
25 dkg cukru pudru,
40 dkg maki,
cukier waniliowy,
2 łyżeczki proszku do pieczenia

Margarynę lub masło ucieramy na lekki puch, dodajemy cukier puder i cukier waniliowy, pojedynczo żółtka, a następnie mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia. Na koniec ubijamy piane z białek i delikatnie łączny z wcześniej przygotowanym ciastem. Całość wylewany na blachę, ja użyłam blachy o wymiarach: 31/24 cm, piekłam około 45 min. w temp. 170 stopni.


Smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz