http://kuchniasabiny.blogspot.com/2014/05/razowy-kwas-chlebowy-testowanie.html

niedziela, 16 grudnia 2012

Serduszka piernikowe z lukrem



Święta, tuż tuż, został zaledwie tydzień. To też czas przygotowania prezentów dla najbliższych, do tych kupionych w sklepie, warto dodać coś przygotowane własnoręcznie, dlatego piernikowe wypieki na pewno będą się pięknie prezentować. 



Te piernikowe serduszka przygotowałam z ciasta, które mi  pozostało z piernikowych choinek z tego przepisu lukrowane choineczki . Ozdobiłam je białym lukrem, z tego samego przepisu, do uzyskania czerwonego koloru, dodałam łyżeczkę barwnika spożywczego.Najpierw ozdobiłam pierniczki białym lukrem, a gdy ten wystygł, użyłam czerwonego. Serduszka będą się pięknie prezentować, też jako ozdoba stołu podczas Wigilii. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz